Uvjeti reklamacije i povrata robe

Reklamacije

Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i odgovara opisu navedenom na www.swimba.ba.

Slika koja ilustrira proizvod na stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu artikla, te se ovaj segment ne može reklamirati.

Trgovac ne snosi odgovornost za eventualna oštećenja ili druge obaveze koje nastaju u nadležnosti dostavljačke kuće (preduzeće koje obavlja dostavu proizvoda).

Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda i zbog tehničkih problema na serveru trgovca ne može obaviti preuzimanje, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu sa novim uputstvom za preuzimanje, bez ikakvih dodatnih troškova za kupca.
Ukoliko kupac ni tada ne bude u mogućnosti preuzeti proizvod zbog problema na serveru trgovca, obavezan je kontaktirati prodajnu službu, koja će ponuditi adekvatno rješenje bez ikakvih dodatnih naknada. U ovoj situaciji kupac nema pravo tražiti povrat novca.

U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod zbog tehničkih problema koji nisu vezani za trgovca (već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe), trgovac ne snosi odgovornost i nije dužan omogućiti novo preuzimanje ili isporuku bez naknade.

Kupac je dužan preuzeti proizvod u roku od 5 (pet) radnih dana. Nakon isteka tog roka, bez obzira na izvršenu uplatu, kupac više neće moći preuzeti proizvod i odriče se bilo kakve reklamacije.

Zamjene i povrat robe

Ukoliko vam naručeni proizvod ne odgovara veličinom ili iz bilo kojeg drugog razloga želite izvršiti zamjenu, potrebno je:

Kontaktirati nas putem e-maila opremazaplivanje.ba@gmail.com sa informacijama o veličini ili razlogu reklamacije.

Poslati proizvod bez otkupnine (naglasiti u pošti). Troškove dostave snosi kupac.

Nakon što proizvod stigne na našu adresu, kontaktiraćemo vas radi zamjene.

Pravo na povrat robe
Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda izvrši povrat i zatraži povrat sredstava.
Uz vraćeni proizvod obavezno je priložiti originalni fiskalni račun – u suprotnom povrat neće biti moguć.

Način povrata sredstava
U slučaju povrata robe i traženja povrata sredstava, ukoliko je kupac prethodno platio karticom (VISA, EC/MC, Maestro), BONITA d.o.o. je obavezna izvršiti povrat isključivo putem iste metode plaćanja. Banka će, na zahtjev prodavca, izvršiti povrat novca na račun korisnika kartice.